Ημερολόγιο

Ιούλιος 2022 Αύγουστος 2022 Σεπτέμβριος 2022
Κυ Δε Τρ Τε Πέ Πα Σα
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Συναυλία του Sotaro Fukaishi 13/10/2012

ΣΥΝΑΥΛΙΑ TOY ΕΥΦΩΝΙΣΤΑ SOTARO FUKAISHI

Στο πλαίσιο του Σεμιναρίου Βαθύφωνων Χάλκινων Πνευστών

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012

ΩΡΑ 8 μ.μ.

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


concert-131012


Sotaro Fukaishi

Sotaro_Fukaishi

 

 
Σεμινάριο Ευφωνίου και Συνόλων Βαθέων Χάλκινων Πνευστών

Σεμινάριο Ευφωνίου και Συνόλων Βαθέων Χάλκινων Πνευστών

Το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κερκύρας διοργανώνει Σεμινάριο Ευφωνίου και Συνόλων Βαθέων Χάλκινων Πνευστών (Low Brass Ensemble) με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Ιάπωνα ευφωνίστα Sotaro Fukaishi.

To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί από τις 10 μέχρι τις 13 Οκτωβρίου 2012 στους χώρους της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας και απογευματινές ώρες (17.00-20.30).

Στο σεμινάριο, εκτός από φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου, μπορούν να συμμετάσχουν ευφωνίστες, αλτικορνίστες, τουμπίστες και τρομπονίστες των φιλαρμονικών και των ωδείων της Κέρκυρας ανεξαρτήτως επιπέδου και χρόνων σπουδών.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και στους συμμετέχοντες πρόκειται να χορηγηθούν σχετικές βεβαιώσεις. Στο σεμινάριο θα χρησιμοποιηθεί η αγγλική γλώσσα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για δήλωση συμμετοχής στη Φιλαρμονική Εταιρεία Κερκύρας (Νικηφόρου Θεοτόκη 10, τηλ. 26610 39289 - εσωτ. 6, ή με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .


* * *


Sotaro_Fukaishi

O Sotaro Fukaishi σπούδασε στο Κολλέγιο Μουσικής Kunitachi, από το οποίο βραβεύτηκε και αποφοίτησε αριστούχος. Υπήρξε μαθητής του Toru Miura και του Brian Bowman. Ξεκίνησε τη διεθνή σταδιοδρομία του λαμβάνοντας το 1986 τη δεύτερη θέση στο International Tuba-Euphonium Conference Competition του Πανεπιστημίου του Texas (υπήρξε ο πρώτος Ιάπωνας μουσικός χάλκινων που διακρίθηκε σε έναν τόσο σημαντικό διεθνή διαγωνισμό) και λίγο αργότερα το δεύτερο βραβείο στο Leonard Falcone International Competition.

Το 1988 ηχογράφησε έργα για ευφώνιο με τη Συμφωνική Μπάντα του Τόκυο, τα οποία κυκλοφόρησε η Toshiba EMI. Παράλληλα με τις ασχολίες του ως σολίστας, διευθυντής και παιδαγωγός ο Sotaro συμμετέχει και στη διάσημη Tokyo Kosei Wind Orchestra. Πρόσφατα ηχογράφησε με την εταιρία Doyen τρεις ψηφιακούς δίσκους: 'Ave Maria', 'Memory' και 'The Art of Euphonium'. Είναι επίσης επιμελητής εκδόσεων για ευφώνιο ή σύνολο low brass για λογαριασμό της Yamaha Corporation.

Ο Sotaro έχει συμμετάσχει ως κριτής σε διάφορους διαγωνισμούς και ως επικεφαλής της επιτροπής των Ιαπωνικών National Brass Band Championships το 2005. Από το 1988 είναι διευθυντής του Ιαπωνικού Συνδέσμου για το Ευφώνιο και την Τούμπα. Είναι λέκτορας στο Senzoku Gakuen College of Music και μαέστρος σε διάφορα κολλέγια και πανεπιστήμια της Ιαπωνίας.

 
Επιστολή προς τον Πρόεδρο και τα μέλη της Φ.Ε.Κ.
Επιστολή προς τον Πρόεδρο και τα μέλη της Φ.Ε.Κ.

Ιάκωβος Κονιτόπουλος
Συνθέτης - Μαέστρος

Αθήνα 8 Σεπτεμβρίου 2012
ΠΡΟΣ: Τον Πρόεδρο της Δ.Ε. της
ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΠΑΛΑΙΑ» ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Κέρκυρα
                                           
Σεβαστέ Κύριε,

Διάβασα την επιστολή σας προς την ζακυνθινή εφημερίδα «Ημέρα τση Ζάκυνθος» με ημερομηνία 30 Αυγούστου 2012 και ημερομηνία δημοσίευσης στη Ζάκυνθο στις 5 Σεπτεμβρίου.

Ομολογώ ότι με εξέπληξε το περιεχόμενό της από την άποψη του ύφους πολύ δε στο κλείσιμο της επιστολής σας και θα ήθελα με την παρούσα επιστολή μου να διαβιβάσω προς εσάς και τα λοιπά σεβαστά μέλη της Δ.Ε της Φιλαρμονικής σας, καθώς επίσης τον Αρχιμουσικό και τα μέλη της Φιλαρμονικής τα ακόλουθα:

ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ή ψόγου ή μομφής από μέρους μου προς τη Φιλαρμονική σας και του έργου της με την επιστολή που έστειλα τον περασμένο Αύγουστο στη Ζάκυνθο με την ευκαιρία της επίσκεψής σας στο νησί μας. Αυτό, άλλωστε, θα ήταν αντίθετο τόσο με τα πιστεύω μου, όσο και με την ειλικρινή αγάπη μου τόσο για το νησί σας, όσο και για τη Φιλαρμονική σας, που πολλές φορές έχω απολαύσει στην Κέρκυρα, όταν την επισκέπτομαι, κι έχω καμαρώσει και θαυμάσει την αρτιότητα και το υψηλό των ερμηνειών της. Απλά ήταν παρατήρηση προς τον εκδότη της εφημερίδας, ο οποίος είναι παιδικός μου φίλος, γι’ αυτό και η προσφώνηση «Φίλε…», ώστε με την ευκαιρία της επισκέψεώς σας να τονίσει, καθώς έπρεπε και τα καθ’ ημάς ζακυνθινά φιλαρμονικά επιτεύγματα.

Ευχαριστώ για την παράθεση αυτών των ιστορικών στοιχείων – κάποια γνωρίζω, κάποια όχι, όπως επίσης και κάποια άλλα έχω κι εγώ στο αρχείο μου για την σπουδαία μουσική σας προσφορά τόσο στο νησί σας, όσο και στον τόπο, που ας μη ξεχνάμε από επτανήσιους «φωτίστηκε» και από γηγενείς (;), θα μου επιτρέψετε, αλώθηκε και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, ως χώρα!

Αξιότιμοι Κύριοι, είμαι Επτανήσιος γέννημα και θρέμμα, γαλουχήθηκα με τις ίδιες αρχές, ιδέες και ιδανικά με σας, παιδί κι εγώ της Φιλαρμονικής Ζακύνθου, σε μια περίοδο όμως μεγάλης της ακμής (1960 – 1980). Θα ήταν, λοιπόν, τελείως παράδοξο κι ανορθόδοξο να γράψω εναντίον οποιουδήποτε επτανησιακού καλλιτεχνικού και μάλιστα υψηλότατου επιπέδου γεγονότος. Θα ήταν παράδοξο κι ανορθόδοξο να γράψω εναντίον της μουσικής υπόστασης της Κέρκυρας ή της Φ.Ε.Κ., όταν πρότεινα η Φιλαρμονική σας να πλαισιώσει την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας για την Ολυμπιάδα του 2004, της Αθήνας, καθώς και το 2005 την αφή για την Χειμερινή Ολυμπιάδα του 2006, όταν οι καλλίτεροι προσωπικοί μου φίλοι, συνεργάτες και συμπαραστάτες είναι Κερκυραίοι, όταν κι εγώ δίνω τον ίδιο αγώνα, από άλλο μετερίζι για την προβολή και την υπεράσπιση του πλούσιου επτανησιακού μας πολιτισμού. Θα ήταν παράδοξο κι ανορθόδοξο να γράψω εναντίον της Φιλαρμονικής σας, όταν οι περισσότεροι προσωπικοί μου φίλοι είναι από την Κέρκυρα, σήμερα σπουδαίοι και διακεκριμένοι σολίστ, και ξεκίνησαν από τη Φιλαρμονική σας. Θα ήταν, τέλος, παράδοξο κι ανορθόδοξο να γράψω εναντίον της Φιλαρμονικής σας, όταν γνωρίζω προσωπικά τον άξιο, πολυτάλαντο αρχιμουσικό σας, Σπύρο Προσωπάρη, σπουδαίο μουσικό, συνθέτη και αρχιμουσικό.

Θα ήθελα, λοιπόν, το ζήτημα να κλείσει με αυτή την επιστολή. Είναι πολλά περισσότερα αυτά που μας ενώνουν, παρά αυτά που μας χωρίζουν. Δε συνάδει, αξιότιμε κ. Πρόεδρε, με το ήθος μου και τους αγώνες της ζωής μου να ανταλλάσω απρεπείς εκφράσεις με ανθρώπους, θα μου επιτρέψετε την έκφραση, συναγωνιστές στον αγώνα διάσωσης και προβολής του επτανησιακού μας πολιτισμού. Εμείς οι Ζακυνθινοί, σεβαστέ κύριε, είχαμε την ατυχία των σεισμών κι έτσι έσβησε ό,τι ωραίο και σπουδαίο είχε ανθήσει στο νησί μας. Κάναμε και κάνουμε μεγάλες προσπάθειες μερικοί, όσοι μείναμε, για την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και παράδοσης. Εσείς, ευτυχώς, δεν είχατε ατυχίες τέτοιου εύρους, οπότε η παράδοσή σας δε διεκόπη βίαια κι έτσι έχουμε στα Επτάνησα τέτοια στολίδια να δείχνουμε, όπως οι Φιλαρμονικές του νησιού σας.

Θέλω, κλείνοντας, ειλικρινά να σας επαναλάβω ότι δεν υπήρξε από μέρους μου καμία πρόθεση προσβολής ή υποβάθμισης της αξίας του έργου της Φ.Ε.Κ. κι αν νοιώσατε ότι υπήρξε έστω και ένα μικρό ίχνος, θα ήθελα από καρδιάς να:

                                       ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ.

Πιστεύω ότι στη δύσκολη συγκυρία που περνάει η χώρα, ΕΜΕΙΣ, οι Επτανήσιοι θα «βάλουμε πλάτη» με τον πολιτισμό και την παράδοσή μας. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ενωμένοι.

Τη φιλαρμονική σας τη θαύμασα κι εγώ στη Ζάκυνθο και τη χειροκρότησα με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό. Ευχαριστούμε γι΄ αυτό το δώρο!!!

Όταν, με το καλό, γνωριστούμε από κοντά θα συζητήσουμε και θα ανταλλάξουμε απόψεις ιστορικού περιεχομένου, τόσο από τα αρχεία σας, που με ενδιαφέρουν, όσο και από άλλα ιστορικά και λαογραφικά αρχεία.
                                                                         
Να είστε καλά
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Ιάκωβος Κονιτόπουλος